Hoppträning med Emma Bernhardtz måndagen den 6 juni!

Träningen hålls under eftermiddag/kväll. Deltagarna kommer att delas upp i grupper utifrån utbildningsnivå.  Prata gärna med din ridinstruktör innan du anmäler dig.  Varje grupp tränar ca en timme baserat på 4-5 elever/grupp. Inför träningspasset behöver du själv kunna ta in din häst från hagen.

Anmälan görs till info@munkedalsridklubb.se senast tisdag 31 maj kl 18.00. Ange vilken häst du önskar, helst två (eller flera) alternativ. Efter sista anmälningsdag kommer vi att skicka ut ett mejl med grupper och tider.

Kostnad: 300 kr för medlemmar. Icke medlemmar betalar 350 kr.

Betalningen måste vara klubben tillhanda via swish senast torsdag 2 juni Anmälan är bindande efter erlagd betalning och avgiften återbetalas inte vid förhinder. Man kan dock överlåta platsen till någon annan i samråd med ridinstruktör.

Välkommen med din anmälan!