Aktiviteter på klubben under vecka 33

Hej! Vi hoppas att alla har haft en fantastisk sommar!
Ridlektionerna börjar igen vecka 34, men vi smygstartar redan vecka 33 med lite olika aktiviteter. Välkommen att anmäla dig till hoppträning, privatträning i dressyr eller långritt till Kärnsjön! Se nedan för mer info.
**************************************************
Onsdag 17 augusti: Hoppträning för Emma Bernhardtz (för fodervärdar)
Mer info kommer att skickas ut i stallgruppen.
**************************************************
Torsdag 18 augusti: Hoppträning för Emma Bernhardtz.
Träningen hålls under eftermiddag/kväll. Deltagarna kommer att delas upp i grupper utifrån utbildningsnivå.
Varje grupp tränar ca en timme baserat på 4-5 elever/grupp. Inför träningspasset behöver du själv kunna ta in din häst från hagen.
Anmälan görs till info@munkedalsridklubb.se senast söndag 14 augusti. Ange vilken häst du önskar, helst två (eller flera) alternativ. Efter sista anmälningsdag kommer vi att skicka ut ett mejl med grupper och tider.
Kostnad: 300 kr för medlemmar. Icke medlemmar betalar 350 kr. Betalning via swish senast onsdag 17 augusti.
************************************************
Fredag 19 augusti: Enskild träning (privatlektion) för Cayenne Röhrich
Missa inte detta tillfälle att boka en privatlektion för Cayenne inför höstens ridskolestart! Tiderna kommer att förläggas under eftermiddag/kväll. Inför träningspasset behöver du själv kunna ta in din häst från hagen.
Anmälan görs till info@munkedalsridklubb.se senast måndag 15 augusti. Ange vilken häst du önskar, helst två (eller flera) alternativ. Efter sista anmälningsdag kommer vi att skicka ut ett mejl med tider.
Kostnad: 350 kr för 30 minuter, 450 kr för 45 minuter. Vill man rida två tillsammans delar man på kostnaden. Betalning via swish senast torsdag 18 augusti.
*********************************************
Lördag 20 augusti: Långritt till Kärnsjön med möjlighet till bad. Grillning på klubben efteråt.
Samling på ridklubben klockan 11.00.
Detta blir en lugn tur mest i skritt och lite trav. För att följa med behöver du dock kunna rida/hantera hästen helt själv då vi inte kommer att ha med oss några ledare eller medhjälpare.
Mat till grillningen ingår i priset.
Anmälan görs till info@munkedalsridklubb.se senast tisdag 16 augusti. Ange vilken häst du önskar, helst två (eller flera) alternativ.
Kostnad: 550 kr. Betalning via swish senast fredag 19 augusti.
********************************************
Välkommen med din anmälan 😃