Anläggningskort

Anläggningskort bokas genom kansliet. Telefon 0707-296830 eller via vår e-post: info[at]munkedalsridklubb.se

Kortet hämtas ut personligen vid kansliets öppettider:
Vardagar 08.00-11.00.

Priser på anläggningskort:

Årskort 1/1-31/12 900kr
Familjekort 1/1-31/12 1700kr
Vinterkort 1/12-31/3 550kr
Sommarkort 1/4-30/11 550kr
Månadskort Hel månad 200kr
Engångskort 1 gång 50kr

Pris för organiserad träning vid engångsbetalning.
50 kronor för medlem om man vill ha ridhuset för sig själv under sitt träningspass. Om andra kan vara i ridhuset samtidigt som man tränar tar vi ingen ridhushyra.
50 kronor för icke medlem.

Priser för ickemedlem:
Månadskort: 400 kr
Engångskort: 70 kr

Övrig information gällande anläggningskort:

• Anläggningskort kan endast lösas av medlem i Munkedals Ridklubb, gäller ej månads- samt engångskort.
  • Anläggningskortet berättigar till användning av både ridhus och paddock. Detta gäller dock inte när lektioner i ridklubbens regi bedrivs, när anläggningen är bokad eller när  underhållsarbete utförs.
  • Anläggningskortsinnehavare samt bokningsschema kan ni se på vår hemsida: www.munkedalsridklubb.se och på angiven plats i Ridhuset.
  • Hästar som kommer till anläggningen måste kunna uppvisa godkänt vaccinationsintyg.
  • De som enbart rider lektioner i Munkedals Ridklubbs ridskolas regi behöver inte lösa anläggningskort!
  • Anläggningskort gäller för en ryttare med max 2 hästar. Medryttare får betala engångskort.
  • Anläggninskortet är personligt men kan överlåtas vid personskada eller längre sjukdom. Bytet skall rapporteras in till kansliet mot en kostnad på 100 kronor.
  • Har du anläggningskort får du anlita egen tränare men då måste ridhuset bokas, så gäller även om du önskar bygga upp fler än 2-3 hinder eller löshoppa.
  • Anläggninskortsavgiften skall vara betald före första ridtillfället.
  • Anläggningskort bokas genom kansliet. Telefon 0524-234 00 eller mail info@munkedalsridklubb.se.
  • Varje ryttare som rider på MRK:s anläggning har skyldighet att följa de ordningsregler som finns på anläggningen.
  • Den som inte efterföljer reglerna som är satta för användning av vår anläggning kan få sitt anläggninskort förverkat.
  • Bokning av ridhuset – sker till kansliet. En vecka i förväg. Senast torsdag kl 17.00