Idrottsrabatten

Idrottsrabatten!

Munkedals Ridklubb säljer Idrottsrabatten! Efter bara 1-2 kuponger har man tjänat in häftet, så de är väl värda att köpa Idrottsrabattensamtidigt som man stöder klubben.

Idrottsrabatten säljs av alla medlemmar en gång per termin. Ett häfte kostar 100 kronor och varje familj får fem stycken att sälja. Rabatthäftena ger ett välbehövligt tillskott till klubben och gör att vi kan satsa ännu mer på våra ungdomar. Vår förtjänst blir större ju fler häften vi säljer!

Vill man inte sälja häften kan man köpa bort sig och skall då anmäl detta senast 2 veckor efter terminsstart.

Tre veckor efter Idrottsrabatten har kommit får alla en faktura på 500:- . Ni som har anmält att ni inte vill sälja får en faktura på 400: – .

Tack alla för att ni hjälper till att stödja klubben!