Pay and Ride söndagen den 10 november

Söndagen den 10 november anordnar Munkedals Ridklubb Pay and Ride med klubbmästerskap för lektionsryttare och privatryttare 😀🐴 Start klockan 09.00.

Lektionsryttare och privatryttare tävlar var för sig.

Startavgift 120 kr per start.

Rosett kan köpas för 50 kr vid resultat på minst 55%.

Hästhyra 50 kr om man rider lektionshäst och inte är fodervärd. Lektionsryttare måste prata med sin ridlärare först.

Anmälningslistor sitter på tavlan utanför sadelkammaren. Man kan även anmäla sig via mail till info@munkedalsridklubb.se. Alla måste även anmäla en funktionär som är med och hjälper till under dagen.

Sista anmälningsdag är onsdagen den 6 november.

För lektionsryttare gäller:

Det spelar ingen roll när man skriver upp sig. Fodervärdar har förtur till den häst dom är fodervärdar för. Alla andra har lika stor chans att få den häst man önskar.Det är inte säkert man får den häst man önskar så det är bra att skriva mer än en häst.

KM är öppet för medlemmar i Munkedals Ridklubb, ange i din anmälan vilken start du vill ha som KM start. KM klassen skall vara ett program som är på den nivå du är i för närvarande. Den med högst procent blir Klubbmästare.

Kommer du med egen häst vill vi se vaccinationsintyg före urlastning.

Café kommer att finnas där man kan betala med swish eller kontant. Vi serverar kakor och enklare lunch under dagen.
Tävlingsbana: Ridhus, sand/flis, 20×40, framridning i paddock, grus 20×40

Domare: Jannilin Johansson

PROGRAM:

Klass 1 Gamla Ryttar Märke 1
Klass 2 Gamla Ryttar Märke 2
Klass 3 LC:1 Kan ridas som klubbmästerskap
Klass 4 LB:1 Kan ridas som klubbmästerskap
Klass 5 LA:1 Kan ridas som klubbmästerskap

Program för Märke 1 och 2 kan fås i stallet.

Förfrågningar via mail till info@munkedalsridklubb.se

Varmt välkomna 😊🐎