Pay and Jump med Klubbmästerskap 30 november!

MRK välkomnar alla ryttare att delta i vår Pay & Jump lördagen den 30 november.

Valfri höjd 50 – 110 cm. Första start kl. 10:00. Vi hjälps åt att bygga banan från kl. 09:00.

Alla startande skall ange en funktionär som kan hjälpa till under dagen. Max antal starter per ekipage är 2 st.

KM är öppet för medlemmar i Munkedals Ridklubb, ange i din anmälan vilken start du vill ha som KM-start. KM-starten ska vara på den höjd du är på för närvarande.

Privatryttare och Lektionsryttare tävlar var för sig.

Alla som är felfria i sin KM klass får sedan göra upp i en omhoppning på tid.

Betalning via Swish i sekretariatet.

Rosett går att köpa vid felfri ritt. Tävlingsbana ridhus, framridning paddock. Cafeterian kommer att vara öppen.

Pris: Pay & Jump: 120 kr

Rosett: 50 kr

Hästhyra: 50 kr – om man inte är fodervärd.

Fodervärdar har förtur till sin häst. Är det flera som önskar samma häst så lottar vi.

Anmälan sker via mejl till tavling@munkedalsridklubb.se eller på lappen i stallet. Lektionsryttare pratar med sin ridlärare först innan man anmäler sig. Vid frågor, mejla tavling@munkedalsridklubb.se

Sista anmälningsdag tisdag 26/11.

Varmt välkomna!