Funktionärs- och Ryttargala / Ungdomsträff

Varmt välkomna till årets upplaga av ryttarfesten, skärtorsdagen den 17 april 2014.

I år förflyttar vi oss från en herrgård till en annan, nämligen till Hensbacka Herrgård, men som vanligt blir det en mysig träff för ungdomarna under dagen och senare på kvällen bjuder vi in till middag och dans samt trubadur för de över 18 år.

Alla medlemmar som tävlar, tränar och/eller är funktionärer för MRK är varmt välkomna. Känner ni någon som är sugen på att komma med i det goá MRK-gänget är de naturligtvis också välkomna!

Inbjudan Ungdomsträff 2014
Inbjudan Funktionärs- och Ryttargala 2014 för er över 18 år.
Glöm inte att anmäla er i tid och att nominera ryttare, funktionärer och förebilder till tävlingsgruppen tavling@munkedalsridklubb.se.

Häng på! Vi startar påskhelgen med en härlig gemenskap och fest, och avslutar med 3 dagar dressyrtävling på Solberg.

Vi ses!
Med Vänliga Hälsningar Micaela & Caroline