Hoppträning för Janni Olin söndag 30 oktober!

Till denna träning har fodervärdar företräde med den häst man är fodervärd för.
Träningen vänder sig till dig som rider på lägst nivå M2-3. Prata med din ridinstruktör innan du anmäler dig.
.
Max 4 ekipage per grupp. Gruppindelning kommer att göras utifrån utbildningsnivå på ekipaget. Även bomgrupp/markarbetesgrupp är välkomna, vi hittar den nivån ni är på för dagen. Vi kommer att gå igenom olika övningar för att avsluta med banhoppning som en check på det jobb som lagts på övningarna innan.
.
Första gruppen startar uppvärmda i skritt/trav kl 14.00. Varje grupp tränar 1 timme. Gruppindelning och tider skickas ut via mejl efter sista anmälningsdag.
.
Anmälan sker till klubbmejlen info@munkedalsridklubb.se senast måndag 24 oktober kl 18.00. Ange vilken häst du önskar, helst två eller flera alternativ.
.
Kostnad: 350 kr för medlemmar. För den som eventuellt inte är fodervärd tillkommer hästhyra med 50 kr. Privatryttare som inte är medlemmar betalar 400 kr.
Betalningen måste vara klubben tillhanda via swish senast torsdag 27 oktober. Anmälan är bindande efter erlagd betalning och avgiften återbetalas inte vid förhinder. Man kan dock överlåta platsen till någon annan i samråd med ridinstruktör.
.
Varmt välkommen med din anmälan!