Blåbärshoppet söndag 13 mars!

Anmälan öppen till Blåbärshoppet söndagen den 13 mars!
.
Har ni några förkylningssymptom, stanna hemma! Vi måste fortsätta vara försiktiga.
Vi kommer att dela in er i grupper. Alla som är med, eller deras medhjälpare, kommer att bli tilldelad ett funktionärsuppdrag.
Första gruppen träffas och bygger bana kl 09.00
Preliminär första start kl 11.00.
.
Betalning genom Swish till 1232896173 senast 11.00 samma dag. Märk med namn på deltagare.
Startavgift 120 kr per start.
Hästhyra 60 kr om man rider lektionshäst och inte är fodervärd. Lektionsryttare måste prata med sin ridlärare först.
Rosett kan köpas för 60 kr.
.
Anmälningslistor sitter på tavlan utanför sadelkammaren. Man kan även anmäla sig via mejl till info@munkedalsridklubb.se.
Alla måste även anmäla en funktionär som är med och hjälper till under dagen.
Är man under 18 år måste man ha målsmans godkännande.
Sista anmälningsdag är onsdagen den 9 mars.
Startlistor och funktionärslistor kommer att läggas ut på facebook senast kl 18.00 lördagen den 12 mars.
.
För lektionsryttare gäller: Det spelar ingen roll när man skriver upp sig. Som fodervärd har man förtur till den häst man är fodervärd för. Alla andra har lika stor chans att få den häst man önskar. Önska mer än 1 häst. Det är inte säkert att man får den häst man önskar även om man skriver mer än 1 häst.
.
Tävlingsbana och framhoppning: Ridhus, sand/flis, 20×40.
Välj höjd mellan 10 – 70 cm.
.
Förfrågningar via mejl till info@munkedalsridklubb.se.
.
Varmt välkomna och lycka till 😍