Bli sponsor

Sponsorer/Samarbetsparter hos MRK
Vi på Munkedals Ridklubb är mycket tacksamma för våra generösa sponsorer. Det är med hjälp av dessa lokala företag som vi kan driva vår klubb så framgångsrikt. Det finns möjlighet att sponsra klubbens alla aktiviteter på många olika sätt.

Sponsorpaket
Vi har färdiga sponsorspaket – Hör av er så sänder vi vår folder och/eller kommer på besök. Vi hjälper Er också gärna och skräddarsyr ett sponsringspaket som passar just ditt företag.

Tävlingssponsring
Allt från huvudsponsor för ett helt tävlingsmeeting till sponsring av en enstaka klasser. Olika priser, skyltar eller hinder går också att sponsra på våra tävlingar.

Hinder
Ditt företag kan köpa ett hinder till vår fina hinderpark. Hindren används vid flera olika tävlingar under året. Ett roligt sätt att sponsra – hindren kan göras mycket företagsspecifika.

Internetreklam
Det finns möjlighet för reklam på vår förstasida på denna webbplats. Länkning till Ert företag, eller rent av en egen sida här hos Munkedals Ridklubb.

Skyltreklam
Det finns plats för skyltreklam i vårt ridhus. Både i manegen och på övre planet vid cafeteria och läktare. Vi kan även se över andra alternativ för skyltar.

Klubbkläder
Alla aktiva – stora som små – tycker det är trevligt att bära klubbkläder. Vi har jackor, t-shirts, piketröjor och joggingdressar där sponsorn har chans att synas på olika sätt.

Sponsoransvarig. Niklas Edvinsson 070-8985647.