Välkommen att delta på ett roligt och nyttigt fyspass för ryttare på lördag 11/9.

Detta pass ingår i höstens tematräffar och är GRATIS för klubbens medlemmar! Icke medlemmar betalar 50 kr.
Nu på lördag 11/9 kommer Ida Ryymin – utbildad personlig tränare för ryttare – och håller fyspass på ridklubben. Träningen är speciellt anpassad för dig som ryttare, med övningar och verktyg som kan göra dig till en mer rörlig, liksidig och bättre ryttare i sadeln.
Det är viktigt att man som ryttare har en god fysisk form för att kunna prestera optimalt. Ryttarens form speglar sig i hästen – en rörlig, liksidig ryttare ger en rörlig och liksidig häst och vice versa.
Fyspasset kommer att ge ryttarna verktyg för att kunna utveckla sig själva, bli ännu bättre och kommer framför allt att ha fokus på hållbarhet.
Träningen kommer att hållas utomhus eller i ridhuset beroende på vädret.
Detta är alltså gratis för medlemmar och deras anhöriga. Övriga intresserade betalar 50 kr som swishas på plats.
Föranmälan krävs då vi måste veta innan hur många som kommer. Anmälan görs till info@munkedalsridklubb.se SENAST ONSDAG 8/9.
Ange vilken tid ni vill anmäla er till: 11.00-12.00 eller 13.00-14.00.
Ni som är med på stallvärdsdagen behöver inte anmäla er.
Varmt välkomna!!