Om du blir sjuk eller får annat förhinder

Om du får förhinder och inte kan komma till din ridlektion måste du meddela detta till klubben före kl.14.00 samma dag. Då finns det chans att rida igen (samma termin). Du ringer sedan själv och frågar om det finns ledig plats den dagen du kan rida igen.

Anmälan om förhinder skall göras till klubbens telefon 0524-234 00 (telefonsvarare finns) eller mail info@munkedalsridklubb.se. Ridläraren lyssnar av telefonsvararen och kollar mailen när hon kommer till jobbet på eftermiddagen.

Om du av någon anledning blir tvungen att anmäla förhinder med mycket kort varsel när ridlektionerna redan har börjat är det ok att skicka ett sms direkt till din ridlärare. Den normala kontaktvägen skall dock vara via klubbens telefon eller mail.

rrring-illustration