Anmälan öppen till Höstcupen omgång 2 Hoppning!

Anmälan är nu öppen till Höstcupen 2:a omgången hoppning söndagen den 16 oktober!

Stanna hemma om du har förkylningssymptom, vi måste fortsätta vara försiktiga!

Kommer du med egen häst vill vi se vaccinationsintyg före urlastning.

Deltagarna kommer att delas in i grupper. Alla som är med eller deras medhjälpare kommer att tilldelas ett uppdrag.

Första gruppen träffas och bygger bana kl 09.00. Preliminär första start 11.00.

Betalning via swish till 123 289 6173 innan start. Märk med namn på deltagare.

Startavgift 120 kr per start.
Hästhyra 60 kr om man rider lektionshäst och inte är fodervärd. Lektionsryttare måste prata med sin ridlärare innan man anmäler sig.
Rosett kan köpas för 60 kr.

Anmälan görs via mejl till info@munkedalsridklubb.se. Alla måste även ange en funktionär som är med och hjälper till under dagen. Är man under 18 år måste man även ha målsmans godkännande.

Sista anmälningsdag är onsdag 12 oktober. Startlistor och funktionärslistor kommer att skickas ut via mejl till alla anmälda senast kl 20.00 fredagen den 14 oktober.

För lektionsryttare gäller: Det spelar ingen roll när man anmäler sig så länge man anmält sig i tid. Den som var med på omgång 1 har förtur till omgång 2 och 3. Ange två eller helst tre hästalternativ. Det är dock inte säkert att man kan få en häst som man önskat även om man skrivit flera alternativ.

Tävlingsbana och framridning: Ridhus, sand/flis, 20×40
Välj höjd mellan 10 cm och 70 cm.

Förfrågningar via mejl till info@munkedalsridklubb.se

Välkommen med din anmälan!