Anmälan öppen till Höstcupen Final Caprilli söndagen den 13 november!

Stanna hemma om du har förkylningssymptom, vi måste fortsätta vara försiktiga! Kommer du med egen häst vill vi se vaccinationsintyg före urlastning.
Preliminär första start klockan 11.00
Betalning via swish till 123 289 6173 innan start.
Startavgift 120 kr per start. Hästhyra 60 kr om man rider lektionshäst och inte är fodervärd. Lektionsryttare måste prata med sin ridlärare innan man anmäler sig. Rosett kan köpas från 60 kr.
Anmälan görs via mejl till info@munkedalsridklubb.se. Alla måste även ange en funktionär som är med och hjälper till under dagen. Är man under 18 år måste man även ha målsmans godkännande.
Sista anmälningsdag är onsdag 9 november. Startlistor och funktionärslistor kommer att skickas ut via mail till alla anmälda senast kl 20.00 fredagen den 11 november.
För lektionsryttare gäller: Det spelar ingen roll när man anmäler sig så länge man anmält sig i tid. Fodervärdar har förtur till den häst de är fodervärd för. Den som varit med på omgång 1 och/eller 2 har förtur framför den som inte varit med tidigare. Alla andra har lika stor chans att få den häst man önskar. Ange två eller helst tre hästalternativ. Det är dock inte säkert att man kan få en häst som man önskat även om man skrivit fler alternativ.
Tävlingsbana och framridning: Ridhus, sand/flis, 20×40
Domare: Gisela Lindström
Caprilliprogram: (ange vilket program du vill rida i din anmälan)
● Caprilli 1 utan galopp
● Caprilli LC med galopp
Programmen finns att hämta på anslagstavlan utanför sadelkammaren.
Förfrågningar via mejl till info@munkedalsridklubb.se
Den som samlat på sig mest poäng sammanlagt efter tre omgångar vinner Höstcupen och får rosett, pokal och hederspris.
Varmt välkommen med din anmälan 🍁