Anmälan öppen till Diamantcupen hoppning söndag 9 maj!

Anmälan öppen till Diamantcupen omgång 2 hoppning söndagen den 9 maj!

För att motverka spridningen av covid-19 i Sverige krävs att man alltid stannar hemma när man har symtom, att man är noggrann med handhygien och att alla håller minst 2 meters avstånd till varandra.

Dessutom utgår vi från att du som är i riskgrupp eller har nära anhörig i riskgrupp inte kommer till våra tävlingar.

Endast för hästar som står på anläggningen och endast för ryttare som normalt vistas på anläggningen.

Endast en medhjälpare per ryttare.

Första start kl 10.00.

På grund av rådande restriktioner kommer vi att dela in de startande i grupper. Det är för att vi inte ska vara så många i stallet samtidigt. Hur grupperna kommer att se ut beror på vilka som anmäler sig.

Första gruppen skall vara på plats 09.00.

Betalning genom swish till 0706554556 innan start.

Startavgift 100 kr per start.

Hästhyra 50 kr om man rider lektionshäst och inte är fodervärd. Lektionsryttare måste prata med sin ridlärare först.

Alla som är med kan köpa rosett för 50 kr.

Anmälningslistor sitter på tavlan utanför sadelkammaren. Man kan även anmäla sig via mail till info@munkedalsridklubb.se. Alla måste även anmäla en funktionär som är med och hjälper till under dagen. Är man under 18 år måste man ha målsmans godkännande.

Sista anmälningsdag är onsdag den 5 maj.

Startlistor och funktionärslistor kommer att läggas ut på facebook senast 20.00 fredag den 7 maj.

För lektionsryttare gäller:

Det spelar ingen roll när man skriver upp sig. Fodervärdar har förtur till den häst dom är fodervärdar för. Alla andra har lika stor chans att få den häst man önskar. Det är inte säkert att man får den häst man önskar även om man skriver mer än 1 häst.

Framridning inomhus.

Höjder 40 cm, 50 cm, 60 cm, 70 cm.

Förfrågningar via mail till info@munkedalsridklubb.se

Varmt välkomna