Anmälan öppen till 1:a omgången av Stjärncupen – dressyr 25 oktober

För att motverka spridningen av covid-19 i Sverige krävs att man alltid stannar hemma när man har symtom, att man är noggrann med handhygien och att alla håller 2 meters avstånd till varandra. Dessutom utgår vi från att du som är i riskgrupp eller har nära anhörig i riskgrupp inte kommer till våra tävlingar. Endast en medhjälpare per ryttare!

Vi träffas i ridhuset klockan 9,00 för en liten genomgång.

Första start klockan 10.00

Startavgift 100 kr per start.

Hästhyra 50 kr om man rider lektions häst och inte är fodervärd. Lektionsryttare måste prata med sin ridlärare först.

Rosett kan köpas för 50 kr vid resultat på minst 55%.

Anmälningslistor sitter på tavlan utanför sadelkammaren. Man kan även anmäla sig via mail till info@munkedalsridklubb.se. Alla måste även anmäla en funktionär som är med och hjälper till under dagen..

Är man under 18 år måste man ha målsmans godkännande.

Sista anmälningsdag är Torsdagen den 22 oktober. Startlistor och funktionärslistor kommer att läggas ut på hemsidan och facebook senast 18.00 på lördagen.

För lektionsryttare gäller: Det spelar ingen roll när man skriver upp sig. Fodervärdar har förtur till den häst dom är fodervärdar för. Alla andra har lika stor chans att få den häst man önskar. Det är inte säkert man får den häst man önskar så det är bra att skriva mer än 1 häst. Kommer du med egen häst vill vi se vaccinationsintyg före urlastning.

Tävlingsbana: Ridhus, sand/flis, 20×40, framridning i paddock, grus 20×40

Domare: Gisela Lindström

PROGRAM:

Klass 1 Gamla Ryttarmärke 1

Klass 2 Gamla ryttarmärke 2

Program för Märke 1 och 2 kan fås i stallet.

Förfrågningar via mail till info@munkedalsridklubb.se

Varmt välkomna!